Здравейте, някой може ли да ми помогне с информация -каква е разликата между ЕКУ-та с номера 46456318 и 46447807. И двете са Magneti Marelli IAW, но не мога да се ориентирам кое е оригинално за моята кола.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ECU IAW на Боксер 1.3
Collapse
X
-
Накратко за проблема с колата, минала е през много ръце, с имобилайзер е, беше блокирал и след намеса по ЕКУ-то беше свален. Смених почти всички нейни датчици, но към момента има ниски обороти и гасне.Опитах да я свържа с Визата за да открия проблема, но ми дава различен исо код, а именно там има кода 46456318 и няма 46447807. Питах се дали има разлика и в настройките за мотора или е само имобилайзера в ЕКУ-то. Ето вида на ЕКУ-то, което в момента е на колата
IAW 8F.6B/0909-A6 B
Alfa 145 146 1351 MPI CM IMB
46447807 61600.324.02 Z 12V
Comment
-
Здравей колега,и аз така смятам,че единия с имобилайзер,ти сложи другия. А за ниските обороти си прегледай стъпковия мотор.Не мисля че ще е от ЕКУ-то,настройките и на двата нямат разлика,щом са за един и същи вид мотор.Тая процедура съм я правил и не съм имал никакъв проблем.
Comment
-
не търси проблема в екуто първо.
като си на празен ход на място, пусни климатика или ако нямаш - всички ел консуматори. оборотите трябва да паднат леко и после сами пак да се качат до 800-900. ако само падат докато са включени тия неща - стъпковия мотор.точка
Comment
-
При запалване на студен мотор направо гасне, ако я поддържам с малко газ като вдигне над 50 градуса и нагоре оборотите са ниски около 500-600, но съм сигурен, че не е проблема в моторчето за празен ход, и със старото и с новото все едно и също е положението. Колкото до това дали се движи - да. Опитах следното -отвих двата винта на моторчето и махнах уплътнението между него и дроселовата клапа, така имам допълнително въздух след клапата и вдигнах малко оборотите, но не е нормално. Затова предполагам, че ЕКУ - то бърка нещо и ми дава повече гориво.
Comment
-
аз пък съм сигурен че по това което описваш проблема ти е точно в моторчето или някъде по кабелите.
казах ти как се проверява - отваряш капака и даваш контакт и чакаш. след около минута моторчето трябва да затвори напълно, да спре и после да се върне назад.
да не си пробвал да му въртиш оста.
кога за първи път ти го направи или така си я взел.точка
Comment
-
Свети ли ти червената лампа? ЕКУ-то не може да ти вкара повече гориво,може да ти управлява дюзите и стъпковия мотор,(като за стъпковия мотор ЕКЮ-то взима инфо от потенциометъра на дросел-клапата и температурните датчици) така че,изтегли си една Autodata 3,18 ,даи на Engine management Pin data,намери един мултицед,и сравнявай показанията.Всички параметри ако съвпадат,значи стъпковия мотор нещо не съответства.Успех!
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеказах ти как се проверява - отваряш капака и даваш контакт и чакаш. след около минута моторчето трябва да затвори напълно, да спре и после да се върне назад.
да не си пробвал да му въртиш оста.
кога за първи път ти го направи или така си я взел.Last edited by Tsetso; d.m.y г., 18:30.
Comment
-
Дроселовата клапа направо я смених, някой от майсторите по веригата беше пробвал да вдигне оборотите като е разпробил алуминиевата пломба към жилото за газта и да натегне винта, без да се сети, че като я свърши таз работа ще премести позицията на тпс-а, съответно ъгъла на клапата при пуснат педал на газта и ЕКУ-то ще мъчи да компенсира през моторчето за празния ход, ако бъркам поправете ме
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениесвети ли ти чек лампата и кой температурен сензор си сменял.
Отдеве върнах уплътнението на моторчето за празен ход и компенсирах оборотите като извадих вакуума между всмукателните тръби и бензина. Но най-важното с което почнах темата е, че не мога да свържа диагностиката с ЕКУ-то. Някъде четох, че има DBCODICI ver. 1.49, моята е версия 1.48 и няма модела на ЕКУ-то ми 46447807. Може ли някой от Вас да погледне и ако има при него да помогне. Пробвах с други модели ЕКУ-та от списъка, ама не съвпадат.
Comment
Comment